[Gelistirici] 1.1 için TODO...

Barış Metin baris at pardus.org.tr
22 Haz 2006 Per 14:35:05 EEST

Perşembe 22 Haziran 2006 14:30 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Merhaba
>
> Dökümanların elden geçmesi gerekiyor. Bu konu herkes için "en gerekli"
> mi bilemiyorum, ama ben en az Türkçe dil desteği kadar "şart"
> görüyorum.

Doğru söylüyorsun, fakat bunları yan işler olarak düşündüm ve sürüm için
gerekli diğer hazırlıklar (kullanım kılavuzu, duyuruların hazırlanması, vb)
ile birlikte yapacağımız şeyler olarak bir kenara not aldım.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin