[Gelistirici] tarfile yaması ve dikkat edilmesi gereken bazı noktalar

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
17 Haz 2006 Cmt 09:36:34 EEST

Cuma 16 Haziran 2006 21:49 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Cuma 16 Haziran 2006 16:09 tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Pakete eklemedin halen yamayı, eğer üzerinde çalışmıyorsan yamayı python
> paketine ekleyeyim mi?

Geç cevap için kusura bakma. Yamaya ne diyecekler diye biraz bekledim. Bugün
içinde eklerim yamayı.

> P.S: Kaçırdım sanırım bu ara, haklar paket içinde doğru ama açılırken mi
> yamuluyorlar yoksa paket içinde de yanlış durumdalar mı?

Klasör hakları şu an paket içinde hiç tutulmuyor. Çünkü tar arşivine files.xml
den tam yoluyla dosya ekleniyor sadece. Böylece sadece dosyanın hakkı
saklanıyor. Açarken, dosya yolunda olmayan klasörleri de tarfile 0777
haklarla oluşturup bırakıyor. umask kullanmıyor.

- Faik