[Gelistirici] kde/i18n

Barış Metin baris at pardus.org.tr
15 Haz 2006 Per 16:22:11 EEST

Perşembe 15 Haziran 2006 15:55 tarihinde, Mert Uzbaşlı şunları yazmıştı:
> playground altından devel'e paket taşınması için tam olarak ne lazım?
> Yapılan belli testler var mı? Varsa neler? Yoksa eğer kurallar neler? :)

Merhaba,

Paketin/kaynağın doğru bir şekilde (gerekiyorsa) temizlenip hazırlanması
gerekiyor tabi. Kaynak Temizleme Kılavuzu'nda [1] hangi kriterlere de
bakılması gerektiği yazmıştık.

Bunun dışında, genel olarak paketin test edilmiş olması gerekiyor. Daha sonra
depo politikası [2] belgesinde söylendiği gibi (umarım yanlış
hatırlamıyorumdur söylendiğini ;), bileşen sorumlusunun ve/veya (bu ve/veya
ne kadar kritiktir ben de kestiremiyorum fakat SVN üzerinde geri almak kolay
olduğu için yalnızca 've' olarak düşünülebilir) depo sorumlusunun onayı ile
paket taşınabilir.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin