[Gelistirici] Summary/Description/Typo

Barış Metin baris at pardus.org.tr
15 Haz 2006 Per 16:17:34 EEST

Perşembe 15 Haziran 2006 16:11 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Perşembe 15 Haziran 2006 09:55 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Evet bu durumda paketin yeniden derlenmesini gerektirecek release arttığı
> için. Fakat doğru hareket bu mu onu kestiremiyorum bir türlü...

Daha PiSi'yi tasarladığımız ilk zamanlarda pspec.xml ve actions.py
değişikliklerinin sürüm arttırmak için yeterli neden olduğuna karar vermiştik
zaten. PiSi belgesine bunu eklemişmiydik hatırlamıyorum, eklemediysek benim
hatamdır...

--
Barış Metin