[Gelistirici] Ya Erdinç

Mert Uzbaşlı mert at bunalmis.com
15 Haz 2006 Per 11:44:36 EEST

Faik Uygur wrote On 14-06-2006 16:46:
> Çarşamba 14 Haziran 2006 16:36 tarihinde, Ali Erdinç Köroğlu şunları yazmıştı:

> güzel bir modem yok ya... ah bi de derlense :)
>
> - Faik
Ablamda bu modemden var (benim eski modemim ;) ) Bir alpha isosu fln
olsa direkt test edeceğim en güncel paketlerle... Bu arada "alpha ne
zaman çıkıyor?" tadında bir mesaj değil bu yanlış anlamayın. :) Sadece
bütün svn'i derlemektense buildfarmda derlenmiş bir alpha kurup testi
onun üzerinde yapsam daha sağlıklı olacak diye düşünüyorum.