[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 23:37:44 EEST

Gürer Özen wrote On 14-06-2006 22:55:
> Çarşamba 14 Haziran 2006 22:37 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Evet pisiye 2 satır, çomarın model.xml'e de 3. Geri kalanı zaten her durumda
> yazılacak olan işi yapan kod, boyutu değişmeyecek, sadece yeri pisiden
> paketlere kayacak.

> Hayır değil, bu işlerin bilgisi paketlere ait,böylece mesela python'un yeni
> bir sürümünde modüllere başka bir şey yapmak gerektiğinde gidip pisiyle
> uğraşmak yada iki değişik sürümü handle edecek kod yazmak gerekmeyecek.

> Kararların nasıl alındığını biliyorsun, pisinin maintainerının Faik olduğunu
> [...]
Bu fantezileri siralamani bekliyorum. Senin bu oneriyle yaptigin fantezi
gibi seyler olabilir mi? Bilmiyorum, sirala gorelim, nedir fanteziler.

Kim pisi'nin code'una en cok katkiyi nasil ve ne cabayla yapti, kac tane
hata ve iyilestirme raporunu code yazip test edip duzeltti onu da
eklemeyi unutma.

Bu tavirlarin haddini asti bu mail'de, umarim uygunsuz davranisin icin
ozur dilemeyi bilecek kadar iyi bir tarafin vardir.

--
Eray