[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 21:05:14 EEST

S.Çağlar Onur wrote On 14-06-2006 21:03:
> Çarşamba 14 Haziran 2006 19:31 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:

> Ama bak kendin söylüyorsun bu işler "sistem yapılandırma işi", paket
> yöneticisinin işi değil...

yanlis soyledim, yapilandirma = birseylerin ayarlanmasi, bunlar kurulum
yanlis kurmusum cumleyi, diger mailimde duzelttim.

temel olarak postinstall/preremove da durulum, yapilandirma degil gercekten.

mevzu su: bunlarin otomatik calismasini istiyoruz, dosya tipine yahut
paket tipine gore otomatik calistirilabilir, sadece install ve remove
code'larinda calisacak birsey, pekala pisi yapabilir, no problemo.

saygilar,

--

eray