[Gelistirici] pisi dosya işleri

Eray Ozkural eray at pardus.org.tr
14 Haz 2006 Çar 19:31:33 EEST

Eray Ozkural wrote On 14-06-2006 19:15:
> gurer, ben pisi'nin taban calisma icin comar bagimliligini kaldirmak
> istiyorum, bunu gereksiz buldum.
>
> bunlarin hepsi pisi icinde cok basit bicimlerde halledilebilir.
> gerekirse bir tag ekleyebiliriz pspec'e o kadar basit. bunu pisi
> icerisinde yaparsak daha iyi olur. kulagi ayakla gostermeye gerek yok.

hemen ustune atlamadan, soyle birseyi dusunun, info'yu handle etmek
butun unix sistemleri icin gereken birsey. basit bicimlerde
yapilabilecek isleri karmasiklastirmak gerekmiyor. su anda dogru ve
yeterli bir implementation.

diger tur sistem yapilandirmalari icin gerekenleri buraya yazarsaniz
dusunelim.

ismail'in boyle bir istegi vardi, perl modules icin, onun disinda ne var?

saygilar,

--
eray