[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] Google Earth artık Linux için de var]

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Haz 2006 Sal 17:04:39 EEST

Salı 13 Haziran 2006 16:46 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:
> Bu problemin kısa bir çözümü olsa iyi duracak, listede kaçıncı
> kez insanların başına geliyor. (Hangi çözüm olursa razıyım) ;-)

Bu işin tek çözümü X'e tcp dinletmek ve xorg paketi benim üzerimde olduğu
sürece bu olmayacak diyerek 2 ayda bir önüme gelen tartışmaya izninizle son
noktayı koyuyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/