[Gelistirici] Abondened Files

A. Murat Eren meren at uludag.org.tr
12 Haz 2006 Pzt 22:52:30 EEST

On Monday 12 June 2006 14:43, S.Çağlar Onur wrote:
> Pazartesi 12 Haziran 2006 23:10 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
>
> Paketlerin illa buildfarmla derlenmek zorunda olmadığı düşünerek PiSi'de
> olsun diye bir düşünce içindeyim, "pisi emerge x" gibi bir komut bir sürü
> paketi ardı arkasına kurabilir.

 Emerge ile build edilen paketler ile paket geliştiricisinin build ettiği
paketler arasında bir fark var tabi :) Emerge ile birisi paket kuruyorsa onu
debug etmeyecek diye öngörmeliyiz bence. Çünkü adam depodan bir
geliştiricinin elinden geçmiş paketi sistemine kuruyor, paketi test etmek ya
da geliştirmek gibi bir kaygısı yok.

> Gereksiz diyorsanız buildfarm'a dediğin gibi bir değişiklik yapılabilir ama
> bana PiSi içinde olması zararsız ve paket geliştiricisi içinde yararlı
> olacakmış gibi geliyor.

 Paket geliştiricisi de her seferinde, bir paket build edip geliştiriyor
(cyborg'lar haricinde), bu yüzden bu bilgiyi ekranda görmesi yeterli olur
gibi geldi bana da. Sadece buildfarm'da böyle bir logging mekanizmasına
ihtiyaç var bence.

 Bu yüzden ben PiSi'de bir şey değiştirmeye gerek olmadığı fikrine katıldım
şimdi.. Buildfarm'ın sorumluluk sahasına giriyor bu :)

> Yanılıyor olabilirim, düşüncemin sıkı bir fanı değilim :P

 (burası çok sıcak, bana bir fan lazım)

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren
 meren at pardus.org.tr
 http://cekirdek.pardus.org.tr/~meren/
 0x527D7293,
 7BCD A5A1 8101 0F6D 84A4  BD11 FE46 2B92 527D 7293

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing