[Gelistirici] openmpi sorunu

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Haz 2006 Cum 10:30:19 EEST

Cuma 9 Haziran 2006 00:40 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Yani hdf5 paketi workQueue'da olduğu an arkasındaki tüm paketler mpi'a
> linklenmeye devam ediyor. Anlatabildim mi? :P

Aslında pisi içerisindeki değişiklik olması gerektiği gibi pisi ilk
başlatıldığı andaki environment değerlerini alıyor. Fakat buildfarm kodu her
paket için pisi'yi tekrar init ediyor (buna ne gerek var bilmiyorum, yanlış
gözüküyor). Pisi tekrar init edildiğinde o anki environment context'e tekrar
yazılıyor ve CC'de initial environment değerleri arasında yerini alıyor.
Böylelikle sıfırlanmıyor...

Sorun buildfarm kodu ile ilgili, fakat pisi'de bunun için de bir önlem
alacağım, bir daha bizi bu kadar uğraştırmasın bizi böyle şeyler diye...

--
Barış Metin