[Gelistirici] openmpi sorunu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Haz 2006 Cum 00:39:18 EEST

Cuma 9 Haziran 2006 00:07 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> Buildfarm her zaman pisi'nin stable branch'ini kullanmiyor mu? Oyle
> olsun, patch olmasin mumkunse lutfen.

Aslında ilk defa bu tür bir merge yaptım bugüne kadar svn'de ne varsa onu
kullanıyordu. Bunuda pisi full path döndürünce buildfarm eski paketi silmiyor
ve ben elle silmek zorunda kalıyorum kalmayayım diye yaptım, olduğum
revizyonla svn arasında build'i etkileyecek başka bir commit yok sadece cli
improvementları var onun için build.py'de Barış üzerinden geçecene kadar
önemli bir değişiklik olmazsa bu revizyonda kalmayı planlıyorum.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/