[Gelistirici] openmpi sorunu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
8 Haz 2006 Per 22:24:28 EEST

Perşembe 8 Haziran 2006 21:48 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Yama çalışmıyor mu şu anda? Diğer mesajında sorun giderildi demişsin,
> anlamadım durumu.

Evet karıştırmışım biraz :(, hikaye olarak durum söyle;

Buildfarmda  pisi rev 8048 + environ fix'i merge edilmiş bir pisi var,
İsmail'in bulduğu paketleri workQueue'ya ekleyip derleyince hdf5'den önce
derlenenlerde sorunun gittiğini ama ondan sonra derlenenlerde sorun olduğunu
gördüm. Bunun üzerine deneme yaptım ve ilk e-postayı yazdım (hdf5, gambas ve
hugs98 beraberken olmuyor diye) daha sonra ise elimle hdf5'i queue'dan
çıkartıp problemli paketleri buildfarm'a derlettim onların sorunu gidince de
hdf5'i derlettim ve paketlerin işi bu şekilde el ile müdehale ederek bitti.

Sonuç olarak ise eğer ben bir yanlış yapmadıysam/yapmıyorsam yama çalışmıyor
görünüyor.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/