[Gelistirici] PiSi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
7 Haz 2006 Çar 21:40:49 EEST

Çarşamba 7 Haziran 2006 19:44 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Biraz geç bir yorum olacak ama buildfarm'da basename ile path'i strip etmek
> yerine ihtiyacı olan yerde PiSi içerisinde output_dir'ı başına eklemek
> dönen verinin bütünlüğü açısından daha anlamlı olacak gibi geliyor ya da
> old_package_names'de full path içersin. Dönen tuple'ın ilki full path
> ikincisi sade dosya ismi garip bir dönüş değeri oluyor gibime geldi.

Zaten o ikincisi neden dönüyor anlamış değilim (anladım, tabi neden o değere
ihtiyacımız olduğunu, sorunum o değil). O fonksiyonun döndürmesi gereken bir
değer değil o, başka bir yöntem ile yapılmalı. Build koduna tekrar bakarak
düzenlemeyi planlıyorum. Biraz karıştırmışız orada sanırım :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin