[Gelistirici] PiSi

Barış Metin baris at pardus.org.tr
6 Haz 2006 Sal 12:00:41 EEST

Salı 6 Haziran 2006 11:39 tarihinde, serdar soytetir şunları yazmıştı:
> Konu emerge olunca aklıma geldi.
> Bu araya sıkıştırmak istediğim  küçük bir sorum var:
> pisi 1.1_beta6 sürümünü kullanıyorum  ve emerge komutu .debug paketlerini
> de kullanıcıya sormadan sisteme kuruyor. Acaba normal davranışı bu mudur?

Evet. Bence doğru davranış da bu olmalı. Emerge komutu yazılımın kaynak
kodundan derlenerek sisteme kurulacağı bir senaryo. Bu system.devel'in zaten
sistemde olduğu anlamına geliyor... Normal koşullar altında kararlı sürümün
ikili paketleri zaten hazır bulunuyor olacak, eğer emerge komutuna ihtiyaç
duyuluyorsa kararlı olmayan paketler üzerinde çalışmak istediği anlamına
geliyor ve debug sembollerinin bu durumda sistemde bulunması yerinde olur.

--
Barış Metin