[Gelistirici] Fwd: Re: [Pisi] Slmodem yanlis hash

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
6 Haz 2006 Sal 11:13:42 EEST

Merhaba;

Pisi listesinde soyle bir konusma gecti,

Subject: Re: [Pisi] Slmodem yanlis hash
Date: Tuesday 06 June 2006 11:07
From: Ekin Meroglu <ekin at fisek.com.tr>
To: pisi at uludag.org.tr

Merhaba;

On Tuesday 06 June 2006 10:55, Burak.oguz wrote:
> http://svn.uludag.org.tr/pardus/devel/kernel/drivers/slmodem/
>
> adresindeki surucunun hash'i yanlis girilmis.

Tesekkurler, slmodem surum degistirmeden tarball degistirmek konusunda mimli
zaten (daha once de yapmisti). Duzeltelim en kisa zamanda.

> Ayrica kaynak arsivin bulundugu link sIk sIk yayin disi kalmakta. Daha
> guvenli bir sunucudan yaymanizi rica edecektim.

Bu uyariniza da tesekkurler..

Adi gecen

http://linmodems.technion.ac.il/packages/smartlink/slmodem-2.9.11-20051101.tar.gz

tarball'u alip pardus ftpsine koyabilir mi erisimi olan bir gelistirici ?
Adamlar ayni isimle ucuncu farkli tarball'u yayinlamislar da bugun :-)

--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693