[Gelistirici] PiSi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
5 Haz 2006 Pzt 01:06:38 EEST

Pazar 4 Haziran 2006 23:37 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Bu çıktıyı başka kullanan varmı ben hatırlamıyorum. Yoksa değiştirmek sorun
> olmayabilir. Varsa os.path.basename kullanalım buildfarm'da...

Başka kullanan yok, meren o kısmı buildfarm için eklemişti zaten. Buildfarm'da
basename kullanmak yerine PiSide çözmek daha anlamlı geldi yeni paketleri
full path, eski paketleri sadece paket adı döndürmesi garip geldi, commit
ettim birkaç denemeden sonra sorun çıkmayacağını tahmin ediyorum :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/