[Gelistirici] version.py hackish

Barış Metin baris at pardus.org.tr
4 Haz 2006 Paz 23:25:55 EEST

Pazar 4 Haziran 2006 15:52 tarihinde, Eray Ozkural şunları yazmıştı:
> Bu tartismanin neden bu kadar uzadigini anlamiyorum ben version degil
> release number kullanacaksiniz boyle durumlarda dependency speclerinde
> bu kadar basit.

versionFrom diye bir şeyi uydurduğumuza ve kullandığımıza göre bunu
düzeltmemiz gerekiyor. Yalnızca release numarasına depend etmek sorunu
çözmüyor, doğru bir öneri getirmiyorsun. Daha önce yazılanları okuduysan
release numarası artarken versiyonda geriye gitmenin gayet mantıklı bir
senaryo olduğunu söylemiştim. Eğer bir paket derlenmek/kurulmak için başka
bir paketin bir sürümüne bağımlı ise o sürüm yazılmalı. Basit önerin doğru
değil.

--
Barış Metin