[Gelistirici] version.py hackish

Barış Metin baris at pardus.org.tr
3 Haz 2006 Cmt 17:05:43 EEST

Cumartesi 3 Haziran 2006 17:04 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> Listeyi birazdan çıkartırım ama ben çözümü göremedim/kaçırdım sanırım
> e-postanda, ne yapacağız bu paketlere?

"Dolayısı ile tutarlı sürüm numaraları vermeliyiz paketler için"... Adam gibi
sürüm numaraları vereceğiz. Baktığın zaman >,<,= ile bir oran kurabiliyor
olmalısın (geliştirici olarak) ki program (PiSi) de kurabilsin.

--
Barış Metin