[Gelistirici] version.py hackish

Ekin Meroğlu ekin at fisek.com.tr
3 Haz 2006 Cmt 16:04:17 EEST

S.Çağlar Onur yazmış:

>Selamlar;
>
>Buildfarm blender derlerken "Sağlanmamış inşa bağımlılıkları openal versiyon

>derlenirken derlenmiş olmalı diye düşündüm ve şunu farkettim.
>
>        <Update release="2">
>            <Date>2006-05-31</Date>
>            <Version>0.0.8</Version>
>            <Comment>Version bump</Comment>
>            <Name>Ali Erdinç Köroğlu</Name>
>            <Email>erdinc at pardus.org.tr</Email>
>        </Update>
>        <Update release="1">
>            <Date>2005-10-29</Date>
>            <Version>20050504</Version>
>            <Comment>First release.</Comment>
> [...]
Kasilastirmada tam tersi durum daha da tehlikeli simdi dusununce,
dependency versionFrom'unu 0.8.0 olan bir paketi derlerken de 20050504
surumu bir paketin bu dependency'i sagladigini (0.8.0 < 20050504)
dusunucek pisi bu durumda, dep hatasi vermeden insa etmeye calisacak ve
fail edecek -  yamuluyorsam duzeltin.

Tabii bir sorun da, gercek hayatta 20060920 gibi bir surume sahip paket,
0.8.0 dan daha yeni olabilir :  yani her zaman svn surumu --> release
surumu gecisi olmak zorunda degil, release surumu --> svn surumu gecisi
de yasayabiliriz..

Aklima ilk gelen, svn (cvs) snapshot'i paketlerken verilecek surum
numaralarina bir standart getirip (YYYYAAGG gibi), pisinin bu tip bir
surum numarasi gorunce karsilastirmalar icin history'ye bakmasini
saglamak. Bana bile yazarken mantiksiz geldi, sustum :-)

ekin.