[Gelistirici] version.py hackish

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
3 Haz 2006 Cmt 15:41:58 EEST

Selamlar;

Buildfarm blender derlerken "Sağlanmamış inşa bağımlılıkları openal versiyon
>= 20020127" gibi şeyler söyleyince ne oluyor diye bakayım openal programming
derlenirken derlenmiş olmalı diye düşündüm ve şunu farkettim.

        <Update release="2">
            <Date>2006-05-31</Date>
            <Version>0.0.8</Version>
            <Comment>Version bump</Comment>
            <Name>Ali Erdinç Köroğlu</Name>
            <Email>erdinc at pardus.org.tr</Email>
        </Update>
        <Update release="1">
            <Date>2005-10-29</Date>
            <Version>20050504</Version>
            <Comment>First release.</Comment>
            <Name>A. Murat Eren</Name>
            <Email>meren at pardus.org.tr</Email>
        </Update>

Ve doğal olarak 0.0.8 < 20050504 gibi birşey ortaya çıktığı için PiSi
bağımlılığın sağlanamadığını düşünüyor.

Böyle bir ~10 tane paketimiz var sanırım, nasıl çözelim bu durumu?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/