[Gelistirici] Paket isimlerinin 1.1'den önce sonlandırılması

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
2 Haz 2006 Cum 16:10:09 EEST

Merhaba;

Cuma 2 Haziran 2006 15:41 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

Sonucta paketin icinden cikacak "sey"ler o kadar da son kullanicinin "kardesim
hani yazilim ekleyip kaldiriyorduk, nooldu, bunun icinden bulasik deterjani
cikti" diyecegi seyler degil..

"Yazilim" konusundan sonra, Eray'in soyledigi arayuz isminin "update işlevi"
ile ilgili bir fikir vermesi gerektigi konusunu da araya sokayim : "Yazilim
ekle veya kaldir" yerine "Yazilim ekle, kaldir veya guncelle" olabilir mi?
Anlam-ifade olarak mantikli, ama ismi cok uzatiyor. Benim onerim ismin "ekle
kaldir" olarak kalip Gorkem'in bahsettigi aciklama cumlesinde update
islevinin vurgulanmasi.

Arayuzun heryerinde paket denmeli bence de, onu degistirmek gercekten cok
windowsvari olur...

6kr etti.
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693