[Gelistirici] svn tasma ve kga düzenlemesi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
2 Haz 2006 Cum 01:02:37 EEST

Merhaba,

Perşembe 1 Haziran 2006 21:31 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> +1, geliştirmeyi ilgilendiren detaylar bunlar yalnızca...
ama şu da var, bunları not edelim ki insanlar Pardus 1.1' geçince (ya da yeni
binary paketler release olduğunda daha basitçe) ne değişiklikler
yaşayacaklarını bilsinler... bunu bir düzene oturtmamız çok iyi olur...

wiki teknolojisi bu iş için verimli geliyor bana.. release notes'un en geniş
halini svn tabanlı olarak buradan yapsak, svn'de tag attıkça wiki'deki
belgeyi de bir yere snapshot olarak koysak mesela?

meren'ciğimin güzel scripti sağolsun, iki tıkla pdf de oluyor :-p

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->