[Gelistirici] svn tasma ve kga düzenlemesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
1 Haz 2006 Per 16:18:02 EEST

Thu, 01 Jun 2006 15:59:45 +0300, Görkem Çetin <gorkem at pardus.org.tr> :

> Bu taşıma nedeniyle Türkçe web sayfamızın kırılan bağlantılarını
> Koray hallederken, ing. kısmını da ben düzelteyim.

Bu tip tasimalardan olabildigince kacinmak lazim bence. Bir dakika
curuk yumurta atmayin, aciklayayim.

Google bu tip linkleri indeksliyor. Bu tip degisikliklerde bir sure
Google'da yapilan aramalar sonucunda 404 yiyorsun. Ustelik bu tip
linklerin genelde eskidikce puani artar, aramalarda yukari tirmanir.
Link degisince puani da sifirlamis oluyoruz.

1.0 surumunden tum dizin yapisini duzgun oturtmanin mumkun olmadiginin
farkindayim ama goz onune alinasi bir faktor olarak dile getireyim
dedim.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693