[Gelistirici] [Uludag-commits] r7977 - trunk/guvenlik-kga/src

Barış Metin baris at pardus.org.tr
1 Haz 2006 Per 13:01:25 EEST

Perşembe 1 Haziran 2006 11:01 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Güvenlik duvarı aktifleştirildiğinde outgoing DNS, WWW, FTP, HTTPS
> portları öntanımlı açık olmalı, gerisi kapatılmalı. Advanced tabında
> bunlar değiştirilebilmeli.

Masaüstü bilgisayarı bu ama :). Her yere bağlanmak isteyecek, kendisine öyle
her yerden bağlanılsın istemeyecek. Bu yüzden ben outgoing'in ön tanımlı açık
olması ve portların seçilerek kapatılmasını öneriyorum. Bunu switch etmek
için de bir düğme olabilir. "Ön tanımlı tüm portlar KAPALI/AÇIK" gibi
mesela...

--
Barış Metin