[Gelistirici] Piksemel data change nasıl?

Barış Metin baris at pardus.org.tr
27 Tem 2006 Per 13:26:01 EEST

Çarşamba 26 Temmuz 2006 08:03 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> i18n pspec'lerini otomatik yeni sürüme güncelleyecek bir python script
> üzerinde çalışıyorum.
>
> Piksemel kullanayım dedim. Ancak XML data'yı piksemel ile
> değiştiremiyoruz galiba? insertData, appendData, prependData vs. hep
> datanın ya başına ya sonuna verisini ekledi.
>
> Gözümden kaçan birşey mi var? Data'yı piksemelde değiştiremez miyiz?

Yeni bir Document yaratıp onun üzerinde çalışmak daha doğru sanırım. Fakat
benim denememde piksemel çöktü. Şu anda nedeni göremedim, bir sorun yok gibi
duruyor ama akşama bakabilirim sanırım...

In [1]: import piksemel
In [2]: d = piksemel.newDocument("dene")
In [3]: d.appendTag("dene1")
Parçalama arızası

iyi çalışmalar,
--