[Gelistirici] otomatik cpu güç yönetimi modülü yükleme şeysi

Furkan Duman coderlord at gmail.com
19 Tem 2006 Çar 11:15:27 EEST

On 7/19/06, Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr> wrote:
> Salı 18 Temmuz 2006 23:46 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> p4-clockmod'un faydalı bir şey olduğundan emin değilim.

> dothan

> enhanced speedstep destekliyorum diyor.
>
> dmesg çıktısında couldn't enable speedstep ya da send cpuinfo to maintainer
> gibi hatalar var mı?

dmesg'de bahsettiğin hataya rastlamadım. Ancak speedstep-centrino
modülü yüklenemiyor. Elle de yükleyemedim. Böyle bir device yok dedi.
p4-clockmod ondemand'da gayet güzel çalışıyor. speedstep voltaj
ayarlaması vs. yüzünden daha avantajlı tabii. Kullanmak isterdim.
Ancak araştırmalarım Toshiba L10 için sonuçsuz kaldı.