[Gelistirici] playground

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
17 Tem 2006 Pzt 16:46:37 EEST

 Merhaba,

> Bu paketler dışında kalan ve playround'dan depoya alınması
> gerektiğini düşündüğünüz paketler var mı? Varsa bunlar hangileri?

 foo2zjs pakedini almayı düşünüyorum, 8-10 çeşit winprinter sürücüsü
içeriyor. Ancak henüz hp1020 ler için düzgün çalışmıyor. Elimde bu
yazıcı olmadığı için de hızlı test yapamıyoruz, bir ara böyle bir
yazıcının başına oturup sorunlarını düzeltmeye çalışıcam.

 Bir de, bir kaç oyun daha ekleme niyetim var ama hala paketleyemedim.