[Gelistirici] scorched3d ve opanal'de son durum.

fethi fethi at linux-sevenler.org
16 Tem 2006 Paz 18:49:09 EEST

Pazar 16 Temmuz 2006 18:49 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  Sonra da bu oyunu kuran adamın bütün multimedia (ve hatta belki kde)
> paketleri de kalkacak sistemden.
>
>  Sorunu oyunun içinde çözmek gerekiyor. Freealut ile linklenmiyordu
> sanırım sorun buydu.
Merhaba

Evet, düzelirse çok süper olur.Ayrıca oyunun bir sonraki sürümü (40)
çıkmış.Ancak onda derleme sırasında farklı bir
hata veriyor.Hata konusunda forumlarına mesaj attım.Halledebilirsem sürümü
yükselteceğim internet üzerinden 39.1'de pek sunucu yok :-)

-------------------------
chmod +x autogen.sh
./autogen.sh
+ aclocal
+ automake --foreign
+ autoconf
Can't locate object method "path" via package "Request"
at /usr/share/autoconf/Autom4te/C4che.pm line 69, <GEN1> line 111.
+ ./configure
checking build system type... i686-pc-linux-gnu

# make
cd . && /bin/sh /var/tmp/pisi/scorched3d-40-2/work/scorched/missing --run
autoconf
Can't locate object method "path" via package "Request"
at /usr/share/autoconf/Autom4te/C4che.pm line 69, <GEN1> line 111.
make: *** [configure] Hata(error) 1

Kolay gelsin.