[Gelistirici] wolfensteın enemy

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 16:50:28 EEST

Cuma 14 Temmuz 2006 11:45 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:

> Ayrıca ses sorunundan dolayı /etc/conf.d/local.start dosyasında şu
> aşağıdaki satırları eklemek gerekiyor.Bu komutları pisi paketi kurulumunda
> ve kaldırırken
> comar ile /etc/conf.d/local.start dosyasına ekleyip kaldırmak yerine (biraz
> zor geldi) direk /etc/conf.d/local.start dosyasını (zaten normalde boş olan
> bu dosyayı kaldırıp yenisini eklesem nasıl olur?

Olmaz böyle olasılıklada hareket edilmez, mesela benim local.start dosyamın
içi böyle;

caglar at zangetsu ~ $ cat /etc/conf.d/local.start
/etc/init.d/apparmor start

chown root:users /proc/acpi/sony/brightness /proc/acpi/sony/fnkey
chmod 660 /proc/acpi/sony/brightness
chmod 640 /proc/acpi/sony/fnkey

> Yada uygun bir önerisi olan var mı?> comar ile bu komutu çalıştırınca
>  (/etc/conf.d/local.start eklemeden) sistem kapatılınca bir yararı olmuyor.
>
> echo "et.x86 0 0 direct" > /proc/asound/card0/pcm0p/oss
> echo "et.x86 0 0 disable" > /proc/asound/card0/pcm0c/oss

Bu ayarlar her makina içinde doğru değil, benim ses kartımda bunlar
çalışmayacaktır mesela. Ama illa paketta bazı durumlara göre birşeyler
ayarlaman gerekiyorsa bir wrapper yaz pakete additionalFiles olarak ekle,
uygulamayı çalıştırmadan önce env'de ne değişiklik gerekiyorsa yapsın

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/