[Gelistirici] playground

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 16:47:51 EEST

Cuma 14 Temmuz 2006 16:32 tarihinde, fethi at linux-sevenler.org şunları
yazmıştı:
> Bu paketlerin gentoo altinda oldugunu gorunce sorun olmayacagini
> dusunmustum.Hatta listeye sormustum sanrim bu konuda.

Gentoo'nun ne yaptığı bizi ilgilendirmiyor ama :(, fakat ne yaptıklarını merak
ediyorsan bu paketler "fetch restricted" yani dosyasını sen elinle çekip
gerekli yere koyarsan bu paketleri oluşturabiliyorsun.

Zamanında listenin birinde bu konuyla ilgili şarlamıştım ama bulamadım şimdi
(ahmet arama sayfasında aranacak listeyide seçebilsek?), özetle tekrarlayayım
pisi paketi yapmak = ebuild'den çevirmek falan değil, paketi yapan paketin ne
yaptığını, nasıl yaptığını bilmiyorsa, paketi tanımıyorsa, sorun çıkınca
müdahele edemeyecekse varsın o paket depoda olmasın.

> Suan bilgisayarimin basinda degilim aksam kaldiririm.

Şimdiden eline sağlık...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/