[Gelistirici] 1.1alfa ve XFS

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 15:21:57 EEST

Cuma 14 Temmuz 2006 15:05 tarihinde, İsmail Dönmez şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> XFS ile kurulum denedim ama tahmin ettiğim gibi grub command line'a düşüyor
> ve çalışmıyor. Onur Grub MBR'a yüklenirse sorun olmaması lazım demişti ama
> MBR'a yüklemiyoruz grub'ı sanırım...

 Şu anda yanımdaki bilgisayarda xfs e kurulu, çalışıyor, bir sorun da olmadı
(alpha 2, ehem :). Eskiden aynı partition da ext3 kuruluydu. Sadece yalı da
burayı xfs yap dedim.

 Sende boot sektor de , ya da xfs in partition ininda daha onceden bir pislik
kalmış olmasın ?