[Gelistirici] açılış süresi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 13:56:46 EEST

Merhaba,

Cuma 14 Temmuz 2006 12:23 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> Ama 30 saniye falan hikaye, çok acayip bir sorun olmuyorsa ya da ilk açılış
> değilse login ekranının gelişi 20 saniyenin altında denediğim makinalarda.
Grub-KDM arası bende şu anda splash olmadan 25 sn. (fcache yok... çağlar
sağolsun ext3 dışında desteği olmadığını söylemeye gerek duymadı, ben de
bastım XFS'i :))

KDM yüklenmesi ve ardından K servislerinin vs. açılması da bir bu kadar
sürüyor, ki openoffice vs. önyükleyicileri kullanmıyorum... Öyle bir imkan
varsa, bunun optimizasyonuyla da ilgilenmek şahane olur dönüşte...

--
Koray Löker
<-- Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr -->