[Gelistirici] 3043

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
14 Tem 2006 Cum 00:31:31 EEST

Cuma 14 Temmuz 2006 00:19 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Merhaba,

> 3043 numaralı hata için ne yapmayı planıyoruz. Son olarak Faik ve Onur
> sorunu PiSi'de ignore-dependency ile ilgili bir bölüme kadar indirmişlerdi.
> Ekin ve Çağlar da YALI kurulumuna ignore-dependency ekleyince başarılı
> olmuşlardı daha önce sorun yaşadıkları bir kurulumda...

Ofiste çok tekrarlayabiliyordum da, evde hiç tekrarlayamadım, fazla da
ilerleyemedim bu yüzden. :( Ama yarın hep beraber buluruz gibi geliyor.

> Şimdi YALI'ya ignore-dependency ekliyorum. Yarına (bence öğlene kadar) yeni
> ISO'yu çıkartmamız gerekiyor. Ne diyorsunuz?

Hatayı zamanında çözemeyip sorunlu sürümü çıkarmak zorunda kalmaktansa, bu
zararsız workaround ile çıkarıp en azından şansımızı deneyelim derim. :)
Bence ok.

- Faik