[Gelistirici] Fwd: Re: [Pardus-kullanicilari] 1.1 alfa ve açlılş

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Tem 2006 Per 12:47:37 EEST

Perşembe 13 Temmuz 2006 11:51 tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> 13.07.2006 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazmış:
> Bence fadein özelliği kaldırılabilir. Şu an kullandığım bilgisayarda fadein
> olmadan 9 sn daha hızlı açılıyor.

Splash karşıtları derneği kuracanız :P, şaka bir yana fadein'in gerçekten
süreyi değiştirdiğine ikna oldum. 9 sn. gibi bir fark yaratmasada 4 sn.'ye
yakın bir fark oluşturuyor fadein yapan splash ile fadein yapmayan splash
arasında.

Ama splash'ı tek başına kaldırmak 1.sn değiştirdiyse (benim telin kronosuna
basmam v.s) ancak değiştirdi.

Önerim fadein'i kaldıralım, splash kalsın.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/