[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Mehmet D. AKIN mdakin at uludag.org.tr
12 Tem 2006 Çar 21:49:22 EEST

Barış Metin yazmış:
> Çarşamba 12 Temmuz 2006 00:35 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Bu geceye kadar vaktimiz var dediğim gibi ama Alpha2'yi denemiş olanlardan
> yorumlarını alabilir miyim?

Bugün işyerinde tek makinada deneyebildim. Malesef kurulum başladıktan
sonra bir exception yiyerek çakıldı. Şu anda evde olduğum için
exception'u tam yazamıyorum ama anladığım kadarı ile "2" isminde bir
dosyayı bulamıyor. Sanki kurulum sırasında ekrana gelen resimlerden
ikincisini yüklemeye çalışırken çakılıyor. Yarın net bir hata raporu
girebilirim.

CD muhtemelen bozuk değil, iki ayrı CD ile denedim. o noktadan ileriye
geçemedim.
Makina: P4 2.8g 1GB ram, XP + Pardus 1 yüklü.