[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 21:32:09 EEST

Çarşamba 12 Temmuz 2006 20:48 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 2. İlgili hataya da yazdım, bu patlama anında X öldüğüne göre ya oomkiller
> bellek bitince X'i yiyor ya da buna benzer birşey var, kurulumda bu sorunu
> yaşayan biri /var/log altını tarlayıp bir yere atsın sistemde neler oluyor
> görelim.

Yalı başladıktan sonra bir console'a geçip "vmstat 1" ile vmstat'ı çalıştırıp
sonra kurulumu yapmak ve hata durumunda vmstat çıktısına bakmakta
yararlı olabilir. Bellek durumunu gözleyebiliriz.

Ama oomkiller filan çalışmıyor gözüküyor hakkaten. Bellek sorunu var idiyse
Gürer'in yaması ile bu sorun aşılmıştır büyük olasılıkla. Ama hata'nın kaynağı
bellek yetersizliği değil gibi geliyor bana. Başka bir şey olmalı diye
düşünüyorum.

- Faik