[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Ekin Meroğlu ekin at fisek.com.tr
12 Tem 2006 Çar 20:56:42 EEST

S.Çağlar Onur yazmış:

>2 önerim var sorunu bulmak konusunda.
>
>1. Yalı ya da pisi kurulum sırasında log tutmaya başlasın, hangi pakette ne
>olduğunu görelim. Çomar sorunu gibi ufacık bir ayrıntı gözümüzden kaçıyor
>olabilir
>
>2. İlgili hataya da yazdım, bu patlama anında X öldüğüne göre ya oomkiller
>bellek bitince X'i yiyor ya da buna benzer birşey var, kurulumda bu sorunu
>yaşayan biri /var/log altını tarlayıp bir yere atsın sistemde neler oluyor
>görelim.

Bellek bitmesi hala supheli ise baslangicta buyukce bir swap olusturup,
pisi paketleri kurmaya baslarken elle bunu aktive etmek (konsoldan
swapon ile) ise yarayabilir diye dusundum.
Ben su anda deneyemiyorum, hatayi olusturabilen gelistiriciler
denemelerinin arasina bunu da katabilirler mi ? belki x veya yali direk
cokmek yerine anlamli bir cikti uretebilir.

Bu arada, bugzilla'da Doruk'un bahsettigi makinede dmesg oomkillerdan
bahsetmiyordu - diger loglar hakkinda bilgim yok.

eki.