[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Barış Metin baris at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 20:54:17 EEST

Çarşamba 12 Temmuz 2006 20:48 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 1. Yalı ya da pisi kurulum sırasında log tutmaya başlasın, hangi pakette ne
> olduğunu görelim. Çomar sorunu gibi ufacık bir ayrıntı gözümüzden kaçıyor
> olabilir

pisi log tutuyor kurulumda da görülüyor olması lazım bunun.

> 2. İlgili hataya da yazdım, bu patlama anında X öldüğüne göre ya oomkiller
> bellek bitince X'i yiyor ya da buna benzer birşey var, kurulumda bu sorunu
> yaşayan biri /var/log altını tarlayıp bir yere atsın sistemde neler oluyor
> görelim.

Ben de oomkiller'dan şüphelendim ama böyle bir mesaj yok. Üstelik 128MB
bellekli makineye bile kuruldu Alpha2 (minimum donanım ihtiyacımızı 256
olarak söylüyoruz).

X logunda da bir şey gözükmüyordu bu hata ile karşılaştığımda. Fakat dediğim
gibi, ben bu hatayı artık tekrarlayamıyorum.

--
Barış Metin