[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 20:48:19 EEST

Çarşamba 12 Temmuz 2006 20:41 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Görünüşe göre 3043 halen düzeltilememiş. Alpha2'yi 128M'a dahi sorunsuz
> kurabildik. Alpha1 ile sorun yaşadığım sisteme de kurmakta sıkıntı
> yaşamadım. Sorunu nasıl karakterize edeceğimize emin değilim...

Yafray paketi öne çıkıyor, mouse oynayınca bir sorun ortaya çıkmıyor bana
sorun xorg/acpid v.s ilişkisi üzerine ya da xorg/pisi ilişkisi gibi görünüyor
(zlib mmap olayı gibi birşey, evet destination farklı ama bilmiyorum işte).

2 önerim var sorunu bulmak konusunda.

1. Yalı ya da pisi kurulum sırasında log tutmaya başlasın, hangi pakette ne
olduğunu görelim. Çomar sorunu gibi ufacık bir ayrıntı gözümüzden kaçıyor
olabilir

2. İlgili hataya da yazdım, bu patlama anında X öldüğüne göre ya oomkiller
bellek bitince X'i yiyor ya da buna benzer birşey var, kurulumda bu sorunu
yaşayan biri /var/log altını tarlayıp bir yere atsın sistemde neler oluyor
görelim.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/