[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Koray Löker loker at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 12:53:15 EEST

Çarşamba 12 Temmuz 2006 10:35 tarihinde, Görkem Çetin şunları yazmıştı:

> Aslında Türkçeye yönelik her türlü menü, arayüz, davranış sorunları test
> edilebilirse iyi olur.
Daha önce yerelleştirme sorunu olmayan kimi paketlerin ingilizce yüklenmesinin
bilinen bir hata olduğu söylenmişti, buna rağmen eksik yerelleştirmeli
paketleri hata olarak girmemiz daha iyi olacaksa ben başlayayım...

Sonra da Onursan'ın betiği ile merge edilmiş genel pot paketinin üstünden
geçer 1.1 için maksimum yerelleştirmeye ulaşmaya çalışırız..

Ah şu K3B'den bir kurtulsam, ne paket vermişin öyle vicdansız adam... (hoş
memnunum, çok üstünkörü geçilmiş çok ifade vardı, büyük paket olduğu için
türkçe görünen stringlere kimse dokunmamış evvelden diye tahmin ediyorum.
KBabel'ın otomatik düzeltmeleri de aralara karışınca Volume Name = Ses Adı
gibi garabet şeylerle karşılaştım...)

--
Koray Löker
<-- Özgür işletim sistemi: http://www.pardus.org.tr -->