[Gelistirici] Alpha2: test ediniz

Barış Metin baris at pardus.org.tr
12 Tem 2006 Çar 01:09:39 EEST

Çarşamba 12 Temmuz 2006 00:58 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Resmi testcileri de isin icine katmak mumkun mu?

Resmi testçiler için fazla sıkışık olacak. O tarafta uygulamamız gereken test
sürecinin güncellenmesi gerekiyor öncelikle. Biraz daha teferruatlı bir iş;
yarına kadar yetişmeyeceği açık yani. Resmi testçilerimize asıl Beta
sürecinde çok iş düşeceğini düşünüyorum. 1.0'dan daha sıkı bir test süreci
hazırlayarak sağlayacağız bunu da umuyorum :).

> Bir de Bugzilla'da surum secimine alpha2'yi ekleyebilir miyiz?

Eklendi...

> (merak etmeyiniz, bir taraftan indiriyos)

\o/

--
Barış Metin