[Gelistirici] Alpha2

Barış Metin baris at pardus.org.tr
10 Tem 2006 Pzt 18:50:00 EEST

Pazartesi 10 Temmuz 2006 18:13 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Pazartesi 10 Temmuz 2006 18:04 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
>
> OpenOffice paketi için eski kod 222mb isterken yeni kod 15mb istiyor :P,
> gürersan rocks!

Paket kurulum hızı da artmış olmalı :). Bu değişiklikler ile yeni bir ISO
yapıp test edeceğiz. O zamana kadar İngilizce kurulumu da test etmenizi
isteyeceğim. Ben bir test yapıyorum, ne kadar çok göz o kadar iyi :)...

--
Barış Metin