[Gelistirici] Alpha2

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
10 Tem 2006 Pzt 18:04:12 EEST

Pisi paketlerini açarken çok fazla bellek kullanıyoruz. Özellikle
openoffice.org gibi paketlerde aşırı rakamlara çıkıyor. Kurulum sorunlarının
bir nedeni bu olabilir.

archive.py içinde bu sorunu çözecek bir yama yaptım, test ediyoruz, commit
edicem yakında.

Başka bir sorunu daha farkettim buna bakarken:

install.tar.lzma dosyası .pisi içine deflate edilerek konuyor. Tabi deflate
lzmayı sıkıştıramayacağı için her pakette 1-2 kb yer kaybediyoruz.
install.tar.lzma ların orjinal boyutu paket içindeki boyutundan küçük oluyor.
lzma dosyalarının .pisi içine stored metodu ile direk konulması lazım.
Hatta .pisi içine konan dosyalar genel olarak deflate edildiklerinde orjinal
boyutu aşıyorlarsa direk konmalılar.