[Gelistirici] Alpha2

Barış Metin baris at pardus.org.tr
10 Tem 2006 Pzt 16:45:35 EEST

Pazartesi 10 Temmuz 2006 14:21 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Dediğim gibi ben de bunu düşünüyorum. En azından kurulum ile ilgili
> sorunları çözerek Alpha2'yi çıkartmalıyız. Bunun için de bir zaman vermemiz
> gerekiyor ki Alpha2'yi indirmek ve denemek ile zaman kaybetmesin çoğu
> kişi...
>
> 3043 üzerinde çalışıyoruz şu anda, sorunu tam olarak modelleyebilirsek
> çözüm kolay olacaktır ama şimdilik bu mümkün olmadı. Bu yüzden ben halen
> Cuma günü Alpha2 çıkar diyorum.
>
> Buna hızlıca karar verelim ve bugün bir duyuru yapalım.

Kurulum sorunu (3043) ile ilgili olabileceğini düşündüğümüz (fakat halen emin
olamadığımız) bir iki düzeltme yapıyoruz PiSi tarafında. Çözüm biraz zaman
alabilir, Python modülü zipfile (arşiv içerisinden dosya bir defada okunuyor
ve büyük dosyalar için çok fazla bellek tüketiliyor -- install.tar.lzma
dosyaları OOo gibi paketlerde çok büyük) ile ilgili bir sorun sözkonusu. Bunu
test edebilmemiz ve çözümden emin olabilmemiz için de biraz vakit gerekiyor.

Bu düzeltmeler ile birlikte bir ISO hazırlayıp yalnızca geliştiriciler olarak
test edelim (SVN hesabı olanlar olarak)...

Alpha2 için de Cuma gününü tarih olarak verelim. Bir saat içerisinde duyuruyu
yapacağım, eğer ciddi bir itiraz olmazsa (bu sefer ciddiyim ;). Dur demek
için doğru zaman :).

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin