[Gelistirici] Alpha2

Ekin Meroglu ekin at fisek.com.tr
10 Tem 2006 Pzt 09:37:17 EEST

Merhaba;

On Monday 10 July 2006 08:36, Doruk Fisek wrote:
> Mon, 10 Jul 2006 01:06:23 +0300, Barış Metin <baris at pardus.org.tr> :

> Gec kalmadiysam fikir belirteyim, bence hemen Pazartesi bir Alpha2
> cikaralim.

Baris henuz bir duyuru yapmadigina gore cok gec kalmis olmamaliyim diye
dusunup oyumu "bugun alpha2, cuma alpha3" senaryosu icin kullaniyorum.

Aslinda teknik acidan cok bir sey degistirecegini dusunmuyorum alpha2'yi bugun
veya cuma cikartmanin, ama gonullu kitlesinde belli bir heyecan var,
alpha2'yi hemen bugun cikartmak "psikolojik" :-) acidan daha yararli olacak
gibi geliyor bana.

Cok iyi anlatamadim ama siz anladiniz :-P
--
Iyi Calismalar;
Ekin Meroğlu
ekin at fisek.com.tr
Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693