[Gelistirici] Alpha2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
10 Tem 2006 Pzt 09:05:54 EEST

Pazartesi 10 Temmuz 2006 08:36 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Gec kalmadiysam fikir belirteyim, bence hemen Pazartesi bir Alpha2
> cikaralim.
>
> Soylendigi gibi alfayi indiren insanlarin cogunda Windows vardir. Az
> kisiyi etkilemiyor bu hata.
>
> Bir Alpha2 Pazartesi cikarip, bir Alpha3 Cuma cikarmanin ne sakincasi
> var? Sonucta bir iso yapilip yayinlaniyor topu topu.

Önerim yalıdaki bu tek hatayı düzeltip bugün bir alpha2 yayınlamak cuma gününe
kadarda bariz paket hatalarını (7-8 paket hatası yakaladım şimdiden), kalan
yalı, pisi, çomar, package-manager, firewall-manager, service-manager v.s
gibi bizim uygulamalarımızdaki hatalı öldürüp alpha3 çıkartmak