[Gelistirici] Firefox ile vlc plugin gocmesinin nedeni sizce ne olabilir?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
8 Tem 2006 Cmt 12:25:20 EEST

Merhaba,

Cumartesi 8 Temmuz 2006 10:55 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:

> Vlc bir çok kodu destekleyen çok kullanışlı bir medya oynatıcısıdır.
> Tabi ilk bakışta insan diye bilir ya mplayer var neyine yetmiyor.Ancak
> pardus'da  olması için şu neden bile bence yeterli.win32 ortamında bir çok
> insanın severek kullandığı kullanışlı bir medya oynatısı olması.
Biliyorum, benim de windows kullanan arkadaşlarımın favori medya oynatıcısıdır
kendisi... Hatta başarılı LAN desteği ve MAC'te çalışabilmesi nedeniyle benim
de okulda kullanmak için epey kurcaladığım bir yazılımdır...

Benim merak ettiğim, mplayer-plugins (mplayer değil, yalnızca plugins)
paketinin firefox'a kattığı yeteneklere alternatif olarak getirdiği ne var
ki, firefox pluginleri için uğraşıyorsun?

> Bu arada dikkatimi çeken söyle birşey var.
> Vlc yüklemeden firefox altında about:plugins bağlantısından eklenmiş olan
> pluginler arasında
> Google VLC multimedia plugin 1.0 var.
Ki senin de fark ettiğin gibi, VLC'ye Google tarafından yapılan patchleri
mplayer-plugins paketiyle sisteme dahil ediyoruz zaten...

--
İyi çalışmalar,
Koray Löker      <--/ http://www.pardus.org.tr /-->