[Gelistirici] Firefox ile vlc plugin gocmesinin nedeni sizce ne olabilir?

fethi fethi at linux-sevenler.org
8 Tem 2006 Cmt 10:55:33 EEST

Cumartesi 8 Temmuz 2006 10:49 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:
> Cuma 7 Temmuz 2006 20:27 tarihinde, fethi şunları yazmıştı:

> Mplayer demişken, meraktan soruyorum, vlc eklentilerinin kattığı yenilik,
> avantaj vs. neler var? (mplayer'a göre)
Merhaba

Vlc bir çok kodu destekleyen çok kullanışlı bir medya oynatıcısıdır.
Daha fazla bilgiye burdan ulaşabilirsiniz.
http://www.videolan.org/vlc/features.html

Tabi ilk bakışta insan diye bilir ya mplayer var neyine yetmiyor.Ancak
pardus'da  olması için şu neden bile bence yeterli.win32 ortamında bir çok
insanın severek kullandığı kullanışlı bir medya oynatısı olması.

Bu arada dikkatimi çeken söyle birşey var.
Vlc yüklemeden firefox altında about:plugins bağlantısından eklenmiş olan
pluginler arasında
Google VLC multimedia plugin 1.0 var.

Başarılar.