[Gelistirici] zorg

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Tem 2006 Per 15:22:54 EEST

 Merhaba,

 Svn deposuna zorg'un en son halini koydum. Denemek için xorg.conf dosyanızın
yedeğini alıp X'i kapattıktan sonra (service kdebase stop)  /sbin/zorg.py
komutunu verebilirsiniz. Deneyiniz, kurcalayınız.

 Monitör tipini belirlemek için MonitorsDB dosyası kullanılıyor. Bu dosyada
EDID bilgisi olmayan bir monitorunuz varsa monitor surucusu cd'sinden
monitorun inf dosyasından gerekli bilgileri alıp bana iletirseniz dosyayı
güncellerim. Programcık zorg pakediyle beraber geliyor.

 $ inf2mondb.py hede.inf
LG; L1512S; GSM3B64; 30.0-63.0; 56.0-75.0